ارزش ها در لیان سنجش

ممتاز بودن

می‌خواهیم پیشرو باشیم. ویژگی ممتاز لیان سنجش، اشتیاقی بی‌پایان به نوآوری و بهبود مداوم کیفیت خدمات است.

ارزش آفرینی

هدف ما شناخت دقیق نیازهای مشتریان و حرکت به سمت پاسخ‌دهی به این نیاز‌هاست، تا مشتریان به سازمان‌‌هایی با بهره‌وری بالا تبدیل شوند. شیوه‌ی کار ما ایجاد روابط بلندمدت از طریق پاسخگویی معتبر و مستمر به مشتریان و ارزش‌آفرینی برای آنان است.

شفافیت

سازمان ما سیستمی باز و شفاف است. ما اطلاعاتی را که گروه‌های ذی‌نفع در کسب‌و‌کار ما حق دسترسی به آن ‌را دارند، داوطلبانه منتشر می‌کنیم.

مسئولیت پذیری

آرمان ما ایجاد محیطی است که در آن افراد متکی‌به‌نفس، سخت‌کوش و نتیجه گرا، منتقد، صریح و صادق باشند و هرکس مسئولیت‌های درون سازمانی و اجتماعی رفتارهای خود را دانسته و به بهترین شکل انجام دهد.

وفای به تعهدات

به تعهدات خود در برابر مشتریان، سهامداران و کارکنان‌مان وفاداریم و اعتماد آن‌ها را پاس می‌داریم. ما افتخار می‌کنیم که برای همه شرکای خود به عنوان یک شریک تجاری پایدار شناخته شویم.

کار تیمی

تشویق کار تیمی در جهت دستیابی به اهداف و آرمان‌های مشترک از ویژگی‌های بارز لیان سنجش است. ما خانواده‌ای هستیم که بالندگی خود را در ارتقای توانمندی‌های تیمی و نیز رشد توانایی تک تک اعضایمان می‌دانیم.

    شما به راحتی می توانید با کارشناسان آنلاین با استفاده از سیستم گفتگوی زنده در وب سایت ما و یا یکی از برنامه های پیام رسان فوری صحبت کنید

    ما همیشه هستیم. ( پشتیبانی ۲۴/۷ )

    آدرس

    بوشهر، خیابان شهید ماهینی، بعد از میدان رفاه، کوچه پژوهش ۳۴، مجتمع ظهیر

    تلفن

    077-۳۳۴۴۹۶۴۱
    ۰۹۱۷۷۷۴۶۱۶۶
    09107108311

    ایمیل

    info@liansanjesh.com