مسئولیت های اجتماعی

لیان سنجش شرکتی فعال در ایران است. باور داریم نسبت به منابعی که جامعه در اختیار ما قرار داده است، مسئولیم. از این رو ما، اعضای خانواده لیان سنجش، همواره تلاش می‌کنیم با فعالیت‌هایی کوچک اما مؤثر در حوزه‌هایی مانند آموزش، توانمندسازی اجتماعی، فعالیت‌های داوطلبانه و حفاظت از محیط‌زیست گامی برداشته و نسبت به مردم و جامعه‌ی خود ادای دین کنیم.

مسئولیت‌های اجتماعی که به آن پایبندیم:

  1. همکاری در توانمند‌سازی سازمان‌های مردم‌نهاد

    باور داریم رشد سازمان‌های مردم‌نهاد از نیازهای توسعه‌ی هر کشور است و تلاش کرده‌ایم که در حد توان خود با ارائه‌ی برخی خدمات به سازمان‌های مردم‌نهاد، یاریگر آن‌ها در راه ثمربخششان باشیم.

  2. تشویق مشارکت و فعالیت‌های داوطلبانه کارکنان

    معتقدیم مشارکت اعضای سازمان در فعالیت‌های داوطلبانه و انسان‌دوستانه علاوه بر تأثیرگذاری مثبت در جامعه، فضای کاری معنادارتر و انسانی‌تری می‌آفریند و تجربه‌ها و مهارت‌های اجتماعی ما را نیز توسعه می‌بخشد. تلاش داریم در همین راستا گروهی را در لیان سنجش جهت فعالیت های داوطلبانه تشکیل دهیم.

  3. حمایت از فارغ‌التحصیلان دانشگاه

    می‌خواهیم نقشی کوچک در مسیر ساختن فردای سرزمین‌مان داشته باشیم و برای جوانان با استعداد ایرانی فضایی ترسیم کنیم که باور کنند می‌توانند در کشور خود بمانند، خلاقیت‌های خود را پرورش دهند و تأثیرگذار باشند. با این هدف، در جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه‌های معتبر به عنوان حامی مالی شرکت می‌کنیم تا با معرفی راهی که طی کرده‌ایم و مسیری که در پیش داریم به جوانان مستعد ایران بگوییم که می‌توانند متفاوت باشند، در جایی متفاوت رشد کنند و آفریننده باشند.

  4. همکاری علمی با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی

    باور داریم که دانش و تجربه‌ای که طی سال‌ها در لیان سنجش به‌دست آمده، منبع ارزشمندی است و ما خود را مسئول می‌دانیم که آن را در اختیار همه‌ی جوانان بااستعداد و علاقه‌مند قرار دهیم. آموزش توسط کارشناسان ما در  دانشگاه ها و برگزاری کلاس‌ها و سمینارهای دانشگاهی در حوزه‌های گوناگون در راستای همین هدف است.

  5. نگاه مسئولانه به محیط زیست

    ما می‌کوشیم در سازمان خود  با ترویج فرهنگ مسئولیت‌پذیری نسبت به محیط‌‌زیست و اقداماتی عملی همچون تشویق به صرفه‌جویی در مصرف منابع و انرژی و ایجاد چرخه‌ی بازیافت کاغذ و مواردی از این دست، سهمی در حفاظت از محیط زیست و توسعه‌ی پایدار کشور داشته باشیم.

    شما به راحتی می توانید با کارشناسان آنلاین با استفاده از سیستم گفتگوی زنده در وب سایت ما و یا یکی از برنامه های پیام رسان فوری صحبت کنید

    ما همیشه هستیم. ( پشتیبانی ۲۴/۷ )

    آدرس

    بوشهر، خیابان شهید ماهینی، بعد از میدان رفاه، کوچه پژوهش ۳۴، مجتمع ظهیر

    تلفن

    077-۳۳۴۴۹۶۴۱
    ۰۹۱۷۷۷۴۶۱۶۶
    09107108311

    ایمیل

    info@liansanjesh.com